Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ ΤΗΣ 29/11

ΜΕ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ! Οι πρυτάνεις των πανεπιστημίων, επέλεξαν να συνεδριάσουν στις 29/11, σε ξενοδοχείο στο Καβούρι Αττικής, για άλλη μια φορά στα κρυφά, σε ένα χώρο που δεν είχε ανακοινωθεί, σε μια απομονωμένη και δυσπρόσιτη περιοχή, μακριά από το κέντρο της Αθήνας και κυρίως μακριά από τους φοιτητές και τη νεολαία. Πέρα από τα παραπάνω, οι πρυτάνεις και η κυβέρνηση έστειλαν τα ΜΑΤ για να απαντήσουν στους φοιτητές που διαδηλώναμε εκεί. Προφανώς για τους πρυτάνεις και την κυβέρνηση της ΝΔ, το θέμα της συζήτησης, το νέο αντεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, που ετοιμάζει να καταθέσει το επόμενο διάστημα το Υπουργείο Παιδείας, δεν αποτελεί ένα θέμα για το οποίο πρέπει να έχουμε λόγο οι φοιτητές!

ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΠΑΝΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ

   Φέτος συμπληρώνονται 11 χρόνια από την εν ψυχρώ δολοφονία του μαθητή Αλέξη Γρηγορόπουλου, στα Εξάρχεια, από τους δολοφόνους - ειδικούς φρουρούς Ε. Κορκονέα και Β. Σαραλιώτη. Το συγκεκριμένο γεγονός στάθηκε η αφορμή που πυροδότησε μια από τις δυναμικότερες εκρήξεις της νεολαίας με καταλήψεις παντού, διαδηλώσεις, συγκρούσεις, επιθέσεις σε αστυνομικά τμήματα και δημόσια κτήρια. Ολόκληρη η Ελλάδα και ιδιαίτερα τα κέντρα των μεγάλων πόλεων ξεχείλισαν από το νεολαιίστικο κίνημα ενάντια στην αστυνομοκρατία, στην κρατική καταστολή και στην κυβέρνηση της ΝΔ, μια έμπρακτη αμφισβήτηση του τότε πολιτικού καθεστώτος. Η απάντηση της ΝΔ στην απροκάλυπτη δολοφονία και στον δίκαιο αγώνα της νεολαίας, ήταν η χυδαία συκοφάντηση της εξέγερσης και λασπολογία εναντίων των αγωνιστών. Μιλούσαν για «μεμονωμένο περιστατικό» και για αυτούς, οι αγωνιστές και καταπιεσμένοι της εξέγερσης που πλημμύριζαν τους δρόμους ήταν μπαχαλάκηδες και τρομοκράτες με μοναδικό σκοπό «να καεί η Αθήνα». Στα δελτία ει...

Κάτω ο νόμος – πλαίσιο της Κεραμέως! Για ένα μαζικό και μαχητικό φοιτητικό κίνημα!

Πεμπτη 28/11: Αθήνα: 12:00 Προπύλαια Παρασκευη 29/11: ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ Μερικούς μήνες μετά την εκλογή της και πατώντας πάνω στον δρόμο που της άνοιξε ο άθλιος ΣΥΡΙΖΑ, η κυβέρνηση της ΝΔ έχει ήδη δείξει το ακραία νεοφιλελεύθερο και μνημονιακό προφίλ της . Οι πραξικοπηματικές τροπολογίες που ενισχύουν την εργοδοτική αυθαιρεσία, και η κατάργηση του ασύλου, ήταν μόνο η αρχή. Στα τέλη Οκτώβρη ψηφίστηκε ένα νέο αντεργατικό νομοσχέδιο, που περιείχε την εξίσωση πτυχίων δημοσίων πανεπιστημίων-ιδιωτικών κολλεγίων, ενώ η κυβέρνηση ετοιμάζει νέο νόμο – πλαίσιο για τα πανεπιστήμια . Επιπρόσθετα, ετοιμάζεται να ψηφίσει νέα αντιλαϊκά μέτρα που περιλαμβάνουν: την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, τη διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης κ.α.

ΑθΗΝΑ: Εκδήλωση της ΣΣΠ: Σάββατο 16/11, 16:00 Πολυτεχνείο κτ. Πατησίων - Γκίνη

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΣΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΝΕΙΟΥ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Παρασκευή 15/11,  19:00 Στέκι ΙΣΚΡΑ(Αμύντα 12) ΙΩΑΝΝΙΝΑ: Παρασκευή 15/11,18:00,ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ,ΑΙΘ:001

ΚΑΤΩ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ!

ΝΑ ΑΘΩΩΘΟΥΝ ΟΙ 2 ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/11! Καταγγέλλουμε τις συλλήψεις 2 φοιτητών και μελών της νΚΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 11/11. Ο ένας, φοιτητής της Ιατρικής, προσήχθη έξω από την ΑΣΟΕΕ, κατά τη διάρκεια της αστυνομικής καταστολής της ίδιας ημέρας, ενάντια στους φοιτητές που είχαν πάει να σπάσουν το λοκ-άουτ της ΑΣΟΕΕ για να πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση του Συλλόγου. Η προσαγωγή μετατράπηκε σε σύλληψη, με τις κατηγορίες της εξύβρισης και βίας κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων.

Γιάννενα: Όλοι στην διαδήλωση την Τρίτη 12/11, στην Περιφέρεια, 18:00! Η κρατική καταστολή και η τρομοκρατία δεν θα περάσει!

ΈΞΩ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΟΕΕ! Κάτω τα χέρια από το άσυλο! Όχι στην κρατική τρομοκρατία! Όλοι στην διαδήλωση την Τρίτη 12/11, στην Περιφέρεια, στις 18:00 Οι δυνάμεις καταστολής συνεχίζουν ακάθεκτες το έργο τους για να τρομοκρατήσουν τους φοιτητές, την πολιτική δραστηριότητα και τις διαδικασίες του φοιτητικών συλλόγων. Μια εβδομάδα πριν την επέτειο του Πολυτεχνείου, δυνάμεις της ΟΠΚΕ εισέβαλαν στην ΑΣΟΕΕ και μάλιστα δεν δίστασαν να μπουν και σε χώρο αριστερής πολιτικής δύναμης και να τον σφραγίσουν, δίνοντας τα κλειδιά στον πρύτανη, λέγοντας μάλιστα ότι σε περίπτωση που ανακαταληφθεί, η αστυνομία θα ξαναμπεί στην σχολή! Ο πρύτανης Γιακουμάκης σαν πιστό σκυλί των Μητσοτάκη-Χρυσοχοίδη, επέβαλε λοκ-άουτ για την εβδομάδα του Πολυτεχνείου(11/11-17/11) και απαγόρευσε στους φοιτητές την είσοδο στην σχολή, αλλά και σαμπόταρε με αυταρχικό τρόπο την προγραμματισμένη ΓΣ του Συλλόγου για την Τρίτη 12/11.

ΈΞΩ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΟΕΕ!

Κάτω τα χέρια από το άσυλο! Να σπάσουμε την κρατική τρομοκρατία! Οι δυνάμεις καταστολής συνεχίζουν ακάθεκτες το έργο τους για να τρομοκρατήσουν τους φοιτητές, την πολιτική δραστηριότητα και τις διαδικασίες του φοιτητικών συλλόγων. Μια εβδομάδα πριν την επέτειο του Πολυτεχνείου, δυνάμεις της ΟΠΚΕ εισέβαλαν στην ΑΣΟΕΕ και μάλιστα δεν δίστασαν να μπουν και σε χώρο αριστερής πολιτικής δύναμης και να τον σφραγίσουν, δίνοντας τα κλειδιά στον πρύτανη, λέγοντας μάλιστα ότι σε περίπτωση που ανακαταληφθεί, η αστυνομία θα ξαναμπεί στην σχολή! Ο πρύτανης Γιακουμάκης σαν πιστό σκυλί των Μητσοτάκη-Χρυσοχοίδη, επέβαλε λοκ-άουτ για την εβδομάδα του Πολυτεχνείου(11/11-17/11) και απαγόρευσε στους φοιτητές την είσοδο στην σχολή, αλλά και σαμπόταρε με αυταρχικό τρόπο την προγραμματισμένη ΓΣ του Συλλόγου για την Τρίτη 12/11.

ΈΞΩ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΟΕΕ! Κάτω τα χέρια από το άσυλο! Να σπάσουμε το lock-out της Πρυτανείας της ΑΣΟΕΕ!

ΟΛΟΙ-ΕΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ: ΤΡΙΤΗ 12/11, 13.00, ΑΜΦ.Α Οι δυνάμεις καταστολής συνεχίζουν ακάθεκτες το έργο τους για να τρομοκρατήσουν τους φοιτητές, την πολιτική δραστηριότητα και τις διαδικασίες του φοιτητικών συλλόγων. Έτσι λοιπόν, σε συνέχεια των επιθέσεων με δακρυγόνα και το σπάσιμο της κατάληψης “Βανκούβερ Απάρτμαν” που συνέβησαν τις προηγούμενες ημέρες στην ΑΣΟΕΕ, η ΕΛΑΣ πήγε ένα βήμα παραπέρα την Κυριακή 10/11. Μια εβδομάδα πριν την επέτειο του Πολυτεχνείου, δυνάμεις της ΟΠΚΕ εισέβαλαν στην ΑΣΟΕΕ και πιο συγκεκριμένα σε στέκια πολιτικών δυνάμεων και τα σφράγισαν δίνοντας τα κλειδιά στον πρύτανη, λέγοντας μάλιστα ότι σε περίπτωση που ανακαταληφθούν οι χώροι αυτοί, η αστυνομία θα ξαναμπεί στην σχολή! Επίσης, συνέλεξαν δακτυλικά αποτυπώματα από τους χώρους για να φορτώσουν κατηγορίες - σκευωρίες της αντιτρομοκρατικής σε αγωνιστές, όπως είχαν κάνει παλιότερα με την Ηριάννα, τον Περικλή και τον Τ. Θεοφίλου. Τόσο καιρό άλλωστε το αντιδραστικό τρίγωνο Κυβέρνηση-ΜΜΕ-Πρυτανεία εί...

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ! ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΓΕΡΣΕΙΣ ΚΑΤΑΚΤΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

  Φέτος συμπληρώνονται 46 χρόνια από την ηρωική εξέγερση των φοιτητών, των εργαζομένων και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων στο Πολυτεχνείο. Σήμερα , μετά από εννιά χρόνια βάρβαρες και γεμάτες ταξικό μίσος πολιτικές, οι συνθήκες που πυροδότησαν την εξέγερση το 1973, είναι πιο επίκαιρες από ποτέ.