ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ! ΚΑΤΩ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΕΡΑΜΕΩΣ – ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ! ΠΕΜΠΤΗ 21/5 | 13:00 | ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ Η ελληνική οικονομία, για 2η φορά μέσα σε μία δεκαετία, βυθίζεται σε μία χρεοκοπία, χωρίς να υπάρχουν τρόποι για την αντιμετώπισή της. Μέσα σε αυτή τη κατάσταση, η κυβέρνηση επιλέγει να ενισχύσει μεγάλο-επιχειρηματίες, καναλάρχες, κλινικάρχες, την αστυνομία και το στρατό αντί να αυξήσει τις δαπάνες για υγεία, παιδεία, κοινωνική ασφάλιση, μισθούς, συντάξεις και για τις κοινωνικές ανάγκες. Γι’ αυτό επιτίθεται στις κοινωνικές κατακτήσεις και στα δικαιώματα των εργαζομένων, φτωχών και νέων. Με λίγα λόγια καταστρέφουν τη δημόσια και δωρεάν παιδεία, ισοπεδώνουν τα εργασιακά δικαιώματα, καταστέλλουν όλη την κοινωνία και εφαρμόζουν όλο το πακέτο ακραίων νεοφιλελεύθερων επιταγών της Έκθεσης Πισσαρίδη. Στην κατεύθυνση αυτή η κυβέρνηση προχωρά και στην ενίσχυση του Νέου Συστήματος Εκμετάλλευσης, με την ψήφιση νέου αντεργατικού νομοσχεδίου, στις επιταγές των ευρωπαίων ...